Franca in Java en Bali

Weer thuis

Gisteren om 07.45 was ik weer thuis.

De laatste avond in Kuta hebben we met (bijna) de hele groep samen gegeten. Ik had met een aantal mensen een rijsttafel genomen. Zo heet het ook in Indonesie. Na het eten nog even koffie gedronken met elkaar en daarna naar bed.

Om 13.30 op zondag 4 oktober werden we opgehaald om met de bus naar het vliegveld te worden gebracht. Nog even snel een groepsfoto en in de bus. Een deel had verlengd en zwaaide ons uit.

Op de luchthaven veel controles, security, inchecken, paspoort en150.000 roepia's betalen om indonesie weer uit te mogen. Dit kostte wat tijd, dus nog snel een kop koffie en meteen instappen voor de vlucht naar Hong Kong.

Om 00.15 uur vertrokken we dan vanuit Hong Kong naar Amsterdam, waar we op maandag 5 oktober om 7.30 landden. Iedereen gedag gezegd en met de taxi naar huis.

De katten zijn blij dat ik er weer ben, ze zijn niet bij me weg te slaan. De koffer is uitgepakt en de was draait.

Ik kan terugkijken op een mooie vakantie. Het koloniale Java, waar het door de vakantie wel erg druk was en het totaal andere Bali, waar het Hindoeisme in heel het leven terug te zien is.

Ik ben nu een selectie van mijn foto's aan het uploaden. Dus wie nog meer wil zien van Java en Bali kan kijken op: http://francavdbroek.spaces.live.com/

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!