Franca in Java en Bali

Naar Bromo

Deze dag schrijf alvast een dagje eerder, want het programma staat al vast:
06.00 uur ontbijt en 07.00 uur vertrek.

Een busrit van ruim 400 kilometer naar Bromo. Hier doen we de hele dag over.
Buiten wat toiet- en koffie stops en de lunch is er dan waarschijnlijk niet veel te melden.

Al het toch zo is, meld ik het later.

De bus kan tot 17 km. voor het hotel komen, daarna ivm hoogte gaan we verder met kleine busjes. We zijn er rond 19.00 uur. We kunnen dan eten tot 21.00 uur.

En dan vroeg naar bed, want opstaan kan nog vroeger:
Om 03.00 uur opstaan om bij de vulkaan Bromor de zonsopgang te zien.

Hier kijk ik erg naar uit.

Een paar daagjes nu geen berichten meer. Zondag zijn we op Bali en daar ga ik weer verder schrijven. Wel weer een paar foto's bijgeplaatst

Reacties

Reacties

Louise

Dus morgen is de dag waar je zo naar uitzag. Ik ben heel benieuwd naar je ervaringen bij Bromo. Leuk dat je zo uitgebreid schrijft.

Dikke kus, Louise

Ankie van Gend

Hai franka,
je reis tot nu toe geweldig. Ik vind het leuk om te horen dat je het naar je zin hebt.
Geniet ervan.
groetjes Ankie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!