Franca in Java en Bali

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Vanaf deze plek ga ik weer proberen een weblog bij te houden vanal mijn reis avonturen tijdensmij reis naar Java en Bali . Vanaf19 septemberprobeer ik regelmatig nieuwe verhalen en foto's te plaatsen, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest!

Ik hoop dat jullie gaan kijkenen af en toeeen berichtje achter laten.

Groetjes,

Franca

Randi

Heey lieve Franca!
Goh meid, ik zie Indonesisch groen van jaloezie hoor maar natuurlijk gun ik het je van harte!
Ik ga je zeker volgen en ben erg benieuwd naar je ervaringen want ik denk dat je in een hele andere wereld terecht gaat komen. 'Grappig', je gaat naar het land waar mijn vader naartoe is geëmigreerd, misschien kom je hem nog wel tegen! Grapje....
Wat fijn dat je met zo'n kleine groep reist, lijkt me heel speciaal. Ik heb zo'n voorgevoel dat het goed gaat klikken met deze club, al was het maar omdat je een goede uitstraling hebt.
Blijf gezond, geniet, voel je blij en in gedachten reis ik met je mee!
Hartelijke groet en een digitale reisknuffel,
Ran

Ankie

Hai Franca,
ik wens je een heel goede en veilige reis. Geniet van al het moois. Zeg maar dat Wies en ik er aan komen.
Tot over een aantal weken.